سرویس ورزشی یزدفردا "مهدی جاور:نشست رییس هیات تکواندواستان با ورزشکاران تکواندو و همچنین مراسم تجلیل و تقدیر از حامیان مسابقات تکواندو نونهالان در یزد و عوامل اجرایی در گروه تشریفات مسابقات ،عصر چهارشنبه 30شهریور 90در محل تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار گردید .
مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و پخش سرود ملی ایران آغاز و در ادامه عالیشوندی رییس هیات تکواندو استان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه به سخن پرداخت و گفت:باورم نمی شد که این همه جمعیت در سالن حضور یابند و قدری با این حضورتان باعث دلگرمی بیشترما شدید تا از این به پس بیش از پیش برای شکوفایی تکواندو تلاش کنیم.
وی در ادامه به درخواست دختر خانمی که گفته بود اگر من کمر بند سبز بگیرم جایزه می دهید اظهار داشت که ا دختر کوچولویی که این قدر در این سن به تکواندو عشق می ورزد و چه شور و نشاطی در او وجود دارد، آدم را به ادامه کار، بیشتر تشویق می کند وبه آینده امیدوار می سازد و جای بسی خوشحالی است.
عالیشوندی در مورد مسابقات تکواندو نونهالان کشور در یزد گفت:با همه ی سختی ها و مشکلات مالی وبرای اولین بار ،به گفته ی مسئولین فدراسیون واعضای برگزاری مسابقات،یزدی ها در میزبانی و ایجاد شرایط مسابقات، نمره بالای قبولی گرفتند. وی افزود : در این راستا هر چند در بخش فنی آن طور که انتظار می رفت ،به خواسته امان نرسیدیم ولی نسبت به سال گذشته عملکرد خوب و مناسبی را داشتیم که می توان به رتبه سی ام پسران در سال گذشته اشاره کرد که امسال در رده بیست و یکم قرار گرفتند و از سوئی دختران نیز از مقام بیست و هشتم سال گذشته ،با چهارده پله صعود،چهاردهم شدند که امید می رود با تمرینات منظم تر و تلاش بیشتر از هم اکنو ن باید برای سال آینده برنامه ریزی واقدام نمود تا تکواندواستان جایگاه ازدست رفته اش را دوباره باز یابد.و نیاز به همدلی و یکدلی اهالی تکواندو و حضور همه تکواندو کاران دارد.
عالیشوندی رئیس هیات تکواندو استان خطاب به تکواندو کاران گفت:امید وارم همه مشکلات و گرفتاریها و کدورت های سابق را کنار بگذارید و با حضورتان نسبت به قوی تر شدن پایه های تکواندو و شکوفایی این رشته و رسیدن به جایگاه واقعی تکواندو استان تلاش و یاری رسانید و با طراحی و تنظیم برنامه ها، رو به سوی آینده ای درخشان گام برداریم .
وی تاکید کرد برای هم اندیشی و گفتگوی رودر رو، هم با برنامه ریزی محسن جاور دبیر هیات، جلساتی جداگانه با پیشکسوتان ،مربیان ،داوران ،وبازیکنان برتر این رشته برگزار خواهیم کرد تا با تبادل نظر و همدلی بیشتر، نسبت به کارگیری فرمایشات اهالی تکواندو، و رفع نواقص و قوت بخشیدن به نکات مثبت ،کارمان را به نحو شایسته ای دنبال و با برنامه ریزی دقیق تر به هدفمان برسیم .
وی در ادمه از تلاش همه ی عوامل اجرایی و همکارانش در هیات تکواندو استان به ویژه خانم دکتر نیک طبع بع خاطر تلاش شبانه روزی اش جهت رفع مصدومیت بازیکنان، ومساعدت کمانه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و دیگر نیروهای پرتلاش این اداره، تشکر نمود.واظهار امیدواری نمود که برگزاری چنین مسابقات کشوری فقط با همدلی و مشارکت و مساعدت با هم میسر است ودر این راستا باید از حامیانی که دربرگزاری مسابقات ما را یاری دادند واقعا واز ته دل قدردانی نمود.
بعداز صحبت های عالیشوندی رئیس تکواندو، بنا به دعوت وی ،آباد یکی از مربیان تکواندو یزد به سخن پرداخت و گفت :من زیاد سخن ور نیستم ولی باید این را عرض کنم که اوایل حضور این هیات زیاد خوشبین نبودم ولی بعداز گذشت چندماه و مشاهده تلاش آقای رئیس و عوامل هیات و توجه به ورزش تکواندو و ایجاد تحولی عظیم در ساختار تکواندو ،برگزاری مسابقات تکواندوی نونهالان پسر و دختر در یزد ،خیلی امید وار شدم و جای بسی خوشحالی است که دبیر فدراسیون قول برگزاری مسابقات بین المللی فجر را به یزدی ها می دهدو با این حرکت آبروی تکواندوی یزد دوچندان شد و فدراسیون حساب دیگری را روی تکواندوی یزد باز نمود.وی در ادامه افزود :باید دست به دست هم دهیم به مهر و مهربانی و همان طور که آقای رئیس گفتند ،کدورت ها را دور بریزیم و با وحدت و همدلی و تلاش کاری کنیم که مثل گذشته حرفی برای گفتن داشته باشیم و شاهد شکوفایی تکواندو شهرمان بوده و در نهایت جایگاهمان بهتر از گذشته باشد و روز به روز با ارتقاءسطح دانش، و پرورش نیروهای مستعد، و آموزش نسل جوان و رونق بخشیدن به این ورزش جذاب ودیدنی،گام مثبتی را در راستای اهدافمان برداریم و در مقابل حریفان با اقتدار بجنگیم و نام یزد را چون گذشته خوش آوازه نموده و در تکواندو به جایگاه بالاتری دست یابیم.

عالیشوندی در پایان صحبت های آباد ،گفت:کاری کنید که به جای فعالیت کمیته قضایی ،شاهد فعالیت بیشتر کمیته های مربیان ، مسابقات ،و ...باشیم و در کل کاری کنیم که در راستای اهداف تکواندو ،گام برداشته درست عمل کنیم که خدای ناکرده سرو کارمان به کمیته قضایی نیفتد و به دنبال جذب و پرورش افراد مستعد در قالب باشگاههای مختلف بوده و با برگزاری مسابقات در کمال رفاقت به دور دست نگاه کنیم که آن موفقیت تکواندو است و بس.

در پایان از حامیان مسابقات تکواندو ی نونهالان که در یزد برگزار شد چون انجماد صنعت ،پیشتازان صدای برتر یزد ،کاشی یاس سرام و پکیج ایساتیس یزد با اهدای لوح وهدیه ای به رسم یادبود و دسته گلی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
از گروه تشریفات خانمها زمانی ،کمالی،موسوی،رنجبرو سجادی نسب و همچنین از برترین های این دوره از مسابقات نونهالان که بهتر کار کرده ودر چند مسابقه پیروز شدند و باعث صعود چند پله ای یزد در جدول شدند چون خانمها سمیراامامی ،کیانا احمدی ،حمیده بیگی و محمد حاجی ابراهیمی ،با اهداءلوح وهدایایی به رسم یادبود تجلیل گردید.ضمن اینکه از ستاره مسابقات استانی در رده ی سنی جوانان و بزرگسالان خانم هانیه تاتی نیز تقدیر شد.
لازم به ذکر است عالیشوندی به دختر خانمی که در ازای دریافت کمربند سبز درخواست جایزه کرده بود به این دختر 7ساله هدیه ای داد ، تا به قولش وفا کرده باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا